سه‌شنبه 20 آذر 1397   19:23:57


مراجعين محترم؛
 1-  اين پرتال مجهز به امکان دريافت درخواست ها و شکايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به بخش اداره بازرسي و پاسخگويي شکايات، و تکميل فرم درج شکايت و گزارش است.
 2- به محض ثبت درخواست سعي ميگردد در کوتاه ترين زمان نتيجه پيگيري مطرح شده به متقاضي اعلام گردد.
 3- براي برقراري ارتباط با مدیرکل از طريق منوي ارتباط با ما، ارتباط مستقیم با مدیرکل در پرتال اقدام فرماييد.
4- جهت بهره مندي از خدمات به بخش معرفی سازمان، فرایند انجام خدمت مراجعه فرمایید.
5- جهت تماس با بخش هاي مختلف، از طریق معرفی سازمان، مدیران اقدام فرمایید.
6- خدمات تخصصی در بخش  زیر مجموعه ها، معاونت ها، به تفکیک توضیح داده شده است.
7 - اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي مي باشد، در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فني به متقاضيان اطلاع رساني خواهد شد.

 
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 73
تعداد بازديد کنندگان سايت: 14646124 تعداد بازديد زيرپورتال: 252105 اين زيرپورتال امروز: 813 سایت در امروز: 30356 اين صفحه امروز: 3